* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Finał tuż tuż…..

26 maj 2008
KOLOROWE BOISKA, czyli Szkolna Pierwsza Liga

Wielkimi krokami zbliża się finał drugiej edycji ogólnopolskiego Programu „KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego organizatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. W konkursie adresowanym do uczniów szkół podstawowych główną nagrodą jest profesjonalne boisko sportowe.

 

Firma Śnieżka, związana w swoich działaniach z „dorosłą” piłką nożną – Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski podczas eliminacji do ME 2008 i MŚ 2010 – stawia także na przyszłość futbolu młodzieżowego. W ubiegłorocznej edycji programu otrzymaliśmy wiele fanatycznych prac. Entuzjazm i zaangażowanie uczniów pokazały nam, jak ważny jest dla nich sport i wspólna zabawa. Dlatego w tym roku do udziału w konkursie zaprosiliśmy jeszcze więcej szkół zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach, które nie mają boiska lub mają boisko w złym stanie – mówi Magdalena Olszewska, specjalista ds. PR Śnieżki.

Kluczową część projektu stanowi konkurs dla szkół na zbiorowe wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej kolory i atrybuty Szkolnej Drużyny Piłkarskiej: stroje zawodników, sztandar reprezentacji, gadżety dla kibiców.

 

Głównym celem Programu jest zachęcenie młodzieży do wspólnego, aktywnego spędzania wolnego czasu i stworzenie jej optymalnych warunków do organizowania sportowych zabaw. Mamy nadzieję, że konkursowe zadanie pomoże młodym ludziom zrozumieć istotę funkcjonowania w grupie, nauczy ich zespołowego realizowania zadań i sprawi, że docenią jego integrującą rolę - podkreśla Magdalena Olszewska.

 

Do konkursu, który ruszył 15 kwietnia 2008, zgłosiło się blisko 50 szkół z całej Polski. Ostateczny termin nadsyłania prac wyznaczono na 21 maja. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu zakończenia roku szkolnego – 20 czerwca. Boisko dla zwycięskiej szkoły - zaprojektowane przez profesjonalistów – firma Tamex wybuduje w trakcie wakacji.

 

Sukcesywnie nadsyłane prace budzą nasz prawdziwy podziw i wzruszenie. Są odzwierciedleniem ogromnego zaangażowania uczniów w ich przygotowanie, jak również świadczą o talencie, wyobraźni i zapale do udziału w konkursie – mówi Magdalena Olszewska. Jury będzie miało mnóstwo pracy i naprawdę ciężki „orzech do zgryzienia” przy wyborze najlepszego projektu – dodaje z uśmiechem Magdalena Olszewska.

 

Już za niespełna cztery tygodnie poznamy adres budowy nowego boiska. Dowiemy się także, które z pozostałych szkół biorących udział w konkursie znajdą  się na podium i otrzymają od Śnieżki zestawy kolorowych farb do odnowienia sal gimnastycznych i innych szkolnych pomieszczeń.

 

Będziemy starannie śledzić kolejne fazy tej sportowo – malarskiej rozgrywki i na bieżąco o nich informować.

 

 

O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie),powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest drugim pod względem wielkości sprzedaży producentem farb i lakierów w Polsce (18% rynku w ujęciu ilościowym),zaś w segmencie farb emulsyjnych zajmuje pozycję lidera (ex aequo z Polifarbem Cieszyn-Wrocław – od stycznia 2007: SigmaKalon Cieszyn SA). Obecnie zakład zatrudnia ponad 500 osób.
Od początku istnienia firmy jej wartość sprzedaży systematycznie wzrasta W 2007 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 473,9 mln zł i były o 15,14% wyższe niż w roku 2006 roku, natomiast przychody ze sprzedaży FFiL ŚNIEŻKA SA osiągnęły poziom 367,4 mln zł i były o 14,56% wyższe w porównaniu do 2006 roku.
Spółka posiada silną pozycję na rynkach Europy Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada swoje zakłady produkcyjne. Produkty Śnieżki obecne są także na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim.
W sierpniu 2006 roku Spółka zawiązała spółkę zależną pod nazwą SNIEZKA ROMANIA S.R.L. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością),której zadaniem jest dystrybucja wyrobów Śnieżki na rynku rumuńskim.
Ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów, Śnieżka, w samym 2007 roku, zdobyła osiem nagród (m.in. Markę Wysokiej Reputacji 2007, Laur Konsumenta 2007 i Super Produkt 2006 miesięcznika „Mam dziecko” za linię Disney). Cztery spośród tych wyróżnień przyznali Firmie konsumenci. Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.


Za kontakty z mediami odpowiada:

Magdalena Olszewska
Specjalista ds. Public Relations
FFiL Śnieżka SA
Tel. (14) 680 54 83
Fax (14) 680 54 14
magdalena.olszewska@sniezka.com


Biuro prasowe w Warszawie:

Tatiana Mindewicz - Puacz
Task Force Consulting
Tel/fax (22) 855 56 85
Tel/fax (22) 855 56 97
www.tfc.com.pl

Aleksandra Jakubiak
Task Force Consulting
Tel/fax (22) 855 56 85
Tel/fax (22) 855 56 97
www.tfc.com.pl