* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Jeszcze więcej KOLOROWYCH BOISK

15 kwiecień 2009
Jeszcze więcej KOLOROWYCH BOISK w Szkolnej Pierwszej Lidze Startuje trzecia edycja ogólnopolskiego programu konkursowego dla szkół podstawowych Już po raz trzeci Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. organizuje społeczny program konkursowy KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga. Adresatami projektu są uczniowie szkół podstawowych, a stawką prawdziwe boisko sportowe.

Ideą programu KOLOROWE BOISKA… czyli Szkolna Pierwsza Liga jest stworzenie jak najlepszych warunków i możliwości do uprawiania sportów zespołowych, a przez to, krzewienie sportowego ducha i zmotywowanie młodzieży do wspólnego organizowania zawodów i zabaw na świeżym powietrzu. Udział w konkursie – oparty na przedstawieniu w formie pracy plastycznej wymarzonego boiska i barw szkolnej reprezentacji - pobudza uczniów do współpracy i zdrowej, sportowej rywalizacji.

W porozumieniu z kuratorami z poszczególnych województw zaprosiliśmy do udziału w tegorocznej edycji 64 szkoły, które nie mają boiska lub mają obiekt w złym stanie – mówi Łukasz Dobrowolski- Dyrektor ds. Marketingu  z FFiL Śnieżka S.A. W poprzednich latach odzew był ogromny, a prace, które napłynęły na konkurs wzruszające i pełne pozytywnej, młodzieńczej energii. Wierzę, że tym razem będzie podobnie – dodaje Łukasz Dobrowolski. Konkurs ruszył 14 kwietnia. Na przysłanie prac szkoły mają czas do 18 maja.

A jest o co walczyć, bo główną nagrodą jest prawdziwe, wielofunkcyjne boisko sportowe. To był strzał w dziesiątkę. Dzięki udziałowi w konkursie, dzieci w końcu mają boisko z prawdziwego zdarzenia: z radością chodzą na lekcje w-f, a na boisku spędzają czas także po zajęciach szkolnych – mówi Maria Czuchta, dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej w Bobrówku, która jest laureatem ubiegłorocznej edycji. Dzieci są dumne z wygranej, wciąż wspominają uroczyste oddanie obiektu z udziałem Mateusza Borka. Jesteśmy bardzo wdzięczni FFil Śnieżka za nowe boisko – dodaje z uśmiechem Maria Czuchta.

W programie KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga spotykają się: sportowa pasja, zasady fair play i społeczna odpowiedzialność biznesu. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, postanowiła wspierać także przyszłą kadrę, stawiając na rozwój dzieci i młodzieży w dziedzinie sportu, właśnie poprzez ogólnopolski program społeczny. Zwycięska szkoła jeszcze w tym roku otrzyma boisko wykonane przez profesjonalistów, a dwie kolejne szkoły, których prace zostaną wysoko ocenione przez jury, dostaną nagrody rzeczowe w postaci kolorowych farb do odnowienia sali gimnastycznej lub innych pomieszczeń szkolnych.

Partnerem tegorocznej edycji projektu jest firma TAMEX Obiekty Sportowe S.A. –  profesjonalny wykonawca m.in. wielofunkcyjnych boisk, który w 2008 roku zaprojektował i zbudował taki obiekt dla zwycięskiej szkoły z Bobrówka. Było to dla nas całkiem nowe wyzwanie. Ogromne zaangażowanie dyrekcji szkoły oraz dyrektora wydziału oświaty pomogło nam w załatwieniu spraw formalnych, a lokalna atmosfera sprzyjała budowie. Świadomość celu naszej pracy mobilizowała wszystkich do działania. Gdy zobaczyliśmy radość na twarzach dzieci, postanowiliśmy włączyć się do projektu jako partner – mówi Robert Burzycki, z firmy TAMEX Obiekty Sportowe S.A.



Informacje o poprzednich edycjach programu KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga
W 2008 roku zwycięzcą programu KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga została Publiczna Szkoła Podstawowa z Bobrówka (woj. lubuskie). Praca dzieci z Bobrówka składała się z ośmiu elementów i po złożeniu zajmowała powierzchnię niemal 4m2. Większość puzzli została wykonana praco- i czasochłonną techniką ‘wydzieranki’: dzieci połączyły tysiące drobnych kawałków papieru kolorowego pokazując boisko, kibiców, piłkarzy i poszczególne elementy ich strojów. Wszystkie postacie na boisku i trybunach – dzięki wklejeniu fragmentów zdjęć - miały twarze dzieci z Bobrówka
Laureaci drugiej nagrody (Zespół Szkolno-Przedszkolny z Wilczej w woj. śląskim) przygotowali projekt stylizowany na fragment kliszy filmowej, której poszczególne klatki przedstawiały ich szkolną drużynę piłkarską, zaś praca uczniów ze Szkoły Podstawowej Nr 3 w Szczebrzeszynie (miejsce trzecie) składała się z sześciu obrazów olejnych, na które przeniesiono barwy drużyny piłkarskiej.
W pierwszej edycji programu w 2007 roku wygrała Szkoła Podstawowa w Zespole Szkół nr 2 w Turznie (woj. kujawsko-pomorskie). Zwycięska praca o wymiarach 280cm x 200cm (!),składająca się z ośmiu połączonych z sobą arkuszy, przedstawiała szkolną drużynę piłkarską… o naturalnych wymiarach dzieci i została przygotowana przez zespół prawie 100 uczniów szkoły.

O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie),powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy jej wartość sprzedaży systematycznie wzrasta. W 2008 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 522 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 110,1% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, natomiast zysk netto wyniósł 36,7 mln zł.Obok polskiego, produkty Śnieżki obecne są także na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim. Spółka systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynkach Europy Wschodniej, szczególnie na Ukrainie, gdzie w 2008 roku produkcja wzrosła o 32% i Białorusi, gdzie odnotowano wzrost produkcji o 42%. Zgodnie z przyjętymi założeniami, znaczna część zysku przeznaczana jest na inwestycje, m.in. budowę fabryki w Rumunii, gdzie od 2006 roku działa spółka zależna pod nazwą ŚNIEŻKA ROMANIA S.R.L. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów. W listopadzie 2008 roku marka Śnieżka - już po raz czwarty - zdobyła Złote Godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Farby” i – dodatkowo - medal Grand Prix tej edycji. Śnieżka została także uhonorowana tytułami „Perły Polskiej Gospodarki 2008”, „Filara Polskiej Gospodarki 2008”, a w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”, odnotowując wzrost wartości marki o 9%.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. angażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają ścienne dekoracje, czy „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest  popularyzowanie wśród uczniów  – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych i wręczenie zwycięskiej szkole wielofunkcyjnego boiska sportowego.
Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.


O TAMEX Obiekty Sportowe S.A :
Tamex Obiekty Sportowe S.A, to wiodąca na polskim rynku firma zajmująca się projektowaniem, budową i wyposażeniem obiektów sportowych. Dzięki niemal dziesięcioletniemu doświadczeniu zyskała miano lidera w branży budownictwa sportowego. Tamex wykonujemy kompleksowo obiekty zewnętrzne, takie jak boiska piłkarskie, boiska wielofunkcyjne,stadiony lekkoatletyczne, korty tenisowe i pola golfowe oraz wewnętrzne hale sportowe. Certyfikowane nawierzchnie z traw syntetycznych, poliuretanu i akrylu dostarczane sa firmie przez wiodących na świecie producentów (tj Greenfields, Conica). Firma współpracuje z inwestorami publicznymi i prywatnymi na terenie całej Polski.
Osiągnięcia firmy w branży budownictwa sportowego, zostały wielokrotnie dostrzeżone i nagrodzone.
Wśród nagród, którymi Tamex może się poszczycić jest otrzymany w 2009 roku Certyfikat Dobry Partner Samorządów, służacy  promocji przedsiębiorstw, firm jak i instytucji, które wykazują się wartościowym dorobkiem we współpracy z samorządami terytorialnymi, solidnością, a także jakością w realizacji zadań, służących rozwojowi lokalnemu i regionalnemu, jak również Medal Europejski - prestiżowa statuetka wyrózniająca firmy świadczące swe usługi na poziomie europejskim, wreczana przez Busieness Center Club.
W latach poprzednich Tamex został uhonorowany przez Kujawsko-Pomorski Związek Lekkiej Atletyki w kategorii Sponsora Roku, Laurem Królowej Sportu, a w 2007 roku przyznano firmie tytuł Budowniczego Polskiego Sportu.
Wczesniejsze lata przyniosły firmie trzykrotnie statuetkę Galeli Biznesu, a także tytuł Firmy na Medal.
Tamex aktywnie udziela się podczas imprez o profilu sportowym - w zeszłym roku wystąpił jako głowny sponsor imprezy TAMEX Cup, odbywającej się na certyfikowanym przez IAAF Stadionie Lekkoatletycznym "Zawisza" w Bydgoszczy.
Firma wspiera również działania takich instutucji sportowych jak Polski Związek Hokeja na Trawie.
Od 2008 roku członek Stowarzyszenia Polskich Producentów i Wykonawców Nawierzchni SPortowych, nowopowstałej organizacji wspierającej jakośc i rozwój rynku budownictwa sportowego.
Kapitał spólki wynosi 1,945,000 PLN.


Za kontakty z mediami odpowiada:
Katarzyna Łukawska
Task Force Consulting
Tel. (22) 855 56 85
Fax. (22) 855 56 97
Tel. Kom. 507 029 507
e-mail: k.lukawska@tfc.com.pl

Piotr Wrona
Task Force Consulting
Tel. (22) 855 56 85
Fax. (22) 855 56 97
e-mail: p.wrona@tfc.com.pl
www.tfc.com.pl