* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Kampania reklamowa Farb MAGNAT

20 kwiecień 2009
Kampania reklamowa Farb MAGNAT
FFiL Śnieżka S.A. promuje swoją markę premium.

Magiczny klimat i wysmakowany humor zdominował spot reklamowy farb MAGNAT - marki z segmentu premium - Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. Film „Krytyk sztuki” eksponuje zalety farb MAGNAT pokazując jej walory dekoracyjne i trwałość końcowego wymalowania, wynikającą z zastosowania nanotechnologii. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów pragnących łączyć nowoczesność z klasą.

MAGNAT to marka farb i systemów dekoracji ściennych - obecna na rynku od 3 lat - dla ludzi poszukujących niebanalnych i wysokiej jakości rozwiązań.

 

W kampanii podkreślamy wysoką jakość farb MAGNAT. Chcemy pokazać, że farby MAGNAT,  dzięki zastosowaniu najnowszych osiągnięć z zakresu  nanotechnologii, i wysokiej jakości pozostałych komponentów,  to  gwarancja trwałości wymalowań. Kolekcja Magnat to 40 szlachetnych kolorów, które nasyca każde wnętrze atmosferą unikalnego, magicznego piękna, nadając mu wyjątkowy charakter.  – mówi Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds. Marketingu z FFiL Śnieżka S.A.


Na potrzeby kampanii powstały dwie wersje spotu: 30-sekundowa i 15-sekundowa. Film reklamowy prezentowany będzie w najlepszym czasie antenowym w 16 kanałach telewizyjnych, m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsacie, kanałach tematycznych TVN, kilku stacjach Discovery, a także na antenie nSport.

Akcja spotu rozgrywa się w trakcie przyjęcia. Panuje pełen humoru nastrój i stonowana elegancja. Na pierwszy plan wysuwają się kolory, które odgrywają szczególną rolę, oddziałując na energię spotkania. Patrząc w skupieniu na wiszący na ścianie obraz, jeden z gości wyraża zachwyt. Jednocześnie jego uwadze nie umyka piękno koloru wnętrza: „Ta czerwień - taka szlachetna”. Zadowolony gospodarz szybko przesuwa obraz, eksponując barwę - to nie tylko dobra ekipa i dobra farba, ale też nanotechnologia, dzięki której efekt jest trwały. „Wszędzie Magnat” – dodaje z uśmiechem, ostatecznie ujawniając twórcę pięknego koloru wnętrza.

 

Kampania obejmie także kina – spoty zostaną zaprezentowane na  ekranach sieci Cinema City, Kinoplex i Helios w 25 miastach. Film promujący farby MAGNAT będzie gościć na wielkim ekranie przez 5 tygodni. Poza tym, reklamy produktowe i sesje ukażą się w wiodących magazynach wnętrzarskich.