* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

KOLOROWE BOISKA PO RAZ DRUGI

21 kwiecień 2008
KOLOROWE BOISKA PO RAZ DRUGI
Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego Programu „KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego organizatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. W konkursie adresowanym do uczniów szkół podstawowych główną nagrodą jest profesjonalne boisko sportowe. KOLOROWE BOISKA PO RAZ DRUGI
Powiększa się Szkolna Pierwsza Liga

 

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiego Programu „KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego organizatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA.
W konkursie adresowanym do uczniów szkół podstawowych główną nagrodą jest profesjonalne boisko sportowe.

 

Firma Śnieżka, związana w swoich działaniach z „dorosłą” piłką nożną – Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski podczas eliminacji do ME 2008 i MŚ 2010 – stawia także na przyszłość futbolu młodzieżowego. W ubiegłorocznej edycji programu otrzymaliśmy wiele fanatycznych prac. Entuzjazm i zaangażowanie uczniów pokazały nam, jak ważny jest dla nich sport i wspólna zabawa. Dlatego w tym roku do udziału w konkursie zaprosiliśmy jeszcze więcej szkół zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach, które nie mają boiska lub mają boisko w złym stanie – mówi Magdalena Olszewska, specjalista ds. PR Śnieżki.

Irena Zielińska - dyrektor Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół nr 2 w Turznie k.Torunia, ubiegłorocznego laureata KOLOROWYCH BOISK - zachęca dyrektorów oraz nauczycieli wszystkich szkół, aby włączyli swoich uczniów do udziału w konkursie: Efektem tych działań nie jest jedynie krótkotrwała radość z nagrody rzeczowej, ale również długotrwały efekt wychowawczy – mówi.
Dzieci mają świadomość, że same zapracowały na tę nagrodę i bardzo ją cenią. Przez to, że czują się współwłaścicielami boiska dbają o nie, jak o żaden inny obiekt. Wiedzą, że to ich zasługa i dlatego chcą, by pozostało w dobrym stanie i służyło jak najdłużej nie tylko im, ale też młodszym kolegom – podkreśla Zielińska.

Kluczową część projektu stanowi konkurs dla szkół na wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej kolory i atrybuty Szkolnej Drużyny Piłkarskiej: stroje zawodników, sztandar reprezentacji, gadżety dla kibiców.

Głównym celem Programu jest zachęcenie młodzieży do wspólnego, aktywnego spędzania wolnego czasu i stworzenie jej optymalnych warunków do organizowania sportowych zabaw. Mamy nadzieję, że dzięki konkursowemu zadaniu młodzi ludzie zrozumieją istotę funkcjonowania w grupie, nauczą się zespołowego realizowania zadań i docenią jego integrującą rolę - podkreśla Magdalena Olszewska.

Konkurs ruszył 15 kwietnia 2008, prace można nadsyłać do 16 maja. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu zakończenia roku szkolnego – 20 czerwca. Boisko dla zwycięskiej szkoły - zaprojektowane przez profesjonalistów – firma Tamex wybuduje w trakcie wakacji.

Za kilkanaście dni okaże się ile szkół przyjęło zaproszenie do programu, a w czerwcu poznamy adres budowy nowego boiska. Dowiemy się także, które z pozostałych szkół biorących udział w konkursie znajdą  się na podium i otrzymają od Śnieżki zestawy kolorowych farb do odnowienia sal gimnastycznych i innych szkolnych pomieszczeń.

Będziemy starannie śledzić kolejne fazy tej sportowo – malarskiej rozgrywki i na bieżąco o nich informować.

 

O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie),powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest drugim pod względem wielkości sprzedaży producentem farb i lakierów w Polsce (18% rynku w ujęciu ilościowym),zaś w segmencie farb emulsyjnych zajmuje pozycję lidera (ex aequo z Polifarbem Cieszyn-Wrocław – od stycznia 2007: SigmaKalon Cieszyn SA). Obecnie zakład zatrudnia ponad 500 osób.

Od początku istnienia firmy jej wartość sprzedaży systematycznie wzrasta W 2007 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 473,9 mln zł i były o 15,14% wyższe niż w roku 2006 roku, natomiast przychody ze sprzedaży FFiL ŚNIEŻKA SA osiągnęły poziom 367,4 mln zł i były o 14,56% wyższe w porównaniu do 2006 roku.

Spółka posiada silną pozycję na rynkach Europy Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada swoje zakłady produkcyjne. Produkty Śnieżki obecne są także na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim.

W sierpniu 2006 roku Spółka zawiązała spółkę zależną pod nazwą SNIEZKA ROMANIA S.R.L. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością),której zadaniem jest dystrybucja wyrobów Śnieżki na rynku rumuńskim.
Ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów, Śnieżka, w samym 2007 roku, zdobyła osiem nagród (m.in. Markę Wysokiej Reputacji 2007, Laur Konsumenta 2007Super Produkt 2006 miesięcznika „Mam dziecko” za linię Disney). Cztery spośród tych wyróżnień przyznali Firmie konsumenci. Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.

 

 

Za kontakty z mediami odpowiada:


Magdalena Olszewska
Specjalista ds. Public Relations
FFiL Śnieżka SA
Tel. (14) 680 54 83
Fax (14) 680 54 14
magdalena.olszewska@sniezka.com

 

Biuro prasowe w Warszawie:

Tatiana Mindewicz - Puacz
Task Force Consulting
Tel/fax (22) 855 56 85
Tel/fax (22) 855 56 97
www.tfc.com.pl

Aleksandra Jakubiak
Task Force Consulting
Tel/fax (22) 855 56 85
Tel/fax (22) 855 56 97
www.tfc.com.pl