* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Laur konsumenta

1 lipiec 2005
Laur konsumenta
Przegląd Gospodarczy - dodatek promocyjno-informacyjny do Gazety Prawnej - pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa przeprowadził badania, na podstawie których wyłonił najpopularniejsze produkty na krajowym rynku. To, do kogo powędrowało godło zostało rozstrzygnięte w oparciu o opinie konsumentów zweryfikowane ankietami. W ogólnopolskim sondażu udział wzięło tysiące Polaków wskazujących na najwyżej cenione przez siebie wyroby, marki i usługi.

Przegląd Gospodarczy - dodatek promocyjno-informacyjny do Gazety Prawnej - pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa przeprowadził badania, na podstawie których wyłonił najpopularniejsze produkty na krajowym rynku. To, do kogo powędrowało godło zostało rozstrzygnięte w oparciu o opinie konsumentów zweryfikowane ankietami. W ogólnopolskim sondażu udział wzięło tysiące Polaków wskazujących na najwyżej cenione przez siebie wyroby, marki i usługi. Najlepszym przypadły złote, srebrne i brązowe godła oraz wyróżnienia. Badaniami objęto m.in. produkty spożywcze, chemiczne, gospodarstwa domowego, farmaceutyczne, kosmetyczne, budowlane i wyposażenia wnętrz, informatyczne, odzieżowe, a także urządzenia, samochody. W sferze usług respondenci wskazywali na najlepsze oferty i serwis firm ubezpieczeniowych, doradczych, informatycznych, audytorskich, windykacyjnych, spedycyjno-logistycznych, kurierskich, ochrony osób i mienia, utrzymywania czystości, a także świadczących usługi w zakresie nauki języków obcych i tłumaczeń.
Przeprowadzone badania wykazały, że wyroby sprzedawane pod marką Śnieżka cieszą się ogromną popularnością. Nasze farby zajęły pierwsze miejsce w swojej kategorii i uzyskały ogólnopolskie złote godło "LAUR KONSUMENTA 2005".