Polacy dumni ze Śnieżki

Polacy uznali farby marki Śnieżka za godne polecenia swoim znajomym obcokrajowcom. Badanie przeprowadził TNS OBOP na ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie osób powyżej 15 roku życia.

Polacy uznali farby marki Śnieżka za godne polecenia swoim znajomym obcokrajowcom. Badanie przeprowadził TNS OBOP na ogólnopolskiej reprezentatywnej grupie osób powyżej 15 roku życia. Respondenci wskazali w nim marki, z których są dumni i którymi chcieliby się chwalić za granicą. W tym konsumenckim badaniu Śnieżka znalazła się w pierwszej trójce wśród marek z branży budowlanej.

To bardzo cenne wyróżnienie – mówi Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds. Marketingu. Opinie konsumentów są dla nas bardzo ważne. Dzięki temu badaniu wiemy, że używając naszych produktów, konsumenci sprawdzili je na tyle, by polecić produkty znajomym za granicą. Chcemy, by Polacy byli dumni ze swoich marek, dlatego dbamy o jakość farb, wprowadzając innowacje i wciąż poszerzamy ofertę – dodaje Łukasz Dobrowolski.

Wyniki badań zostały także przedstawione podczas I Forum Polskiego Produktu. Celem spotkania prezesów i właścicieli największych polskich firm, które odbyło się pod koniec października, było wypracowanie programu wspierania rozwoju polskich produktów.

Uczestnicy uznali, że potrzebna jest ogólnopolska kampania edukacyjna, która wytłumaczy dlaczego warto kupować polskie produkty, jaki ma to wpływ na polską gospodarkę oraz pokaże, że Polacy mogą być dumni ze swoich produktów. Działania w tym zakresie będą wkrótce realizowane.

Galeria:

443138339.jpg
728376016.jpg
1920603518.jpg
1292521143.jpg
817977762.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny