* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Premium Grand Giełda 2009 dla Śnieżki

3 listopad 2009
FFiL Śnieżka SA znalazła się w gronie pięciu spółek giełdowych uhonorowanych tytułem Spółki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2009
Premium Brand Giełda 2009 dla Śnieżki

FFiL Śnieżka SA znalazła się w gronie pięciu spółek giełdowych uhonorowanych tytułem Spółki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2009

Tytuł ten otrzymują tylko te podmioty obecne na polskiej giełdzie papierów wartościowych, które poprzez swój wizerunek, kierowanie się zasadami ekonomii, transparentność i rzetelność w działaniu, a także dzięki kompetencjom kadry zarządzającej, przyczyniają się do kreowania wysokiej reputacji, tworząc tym samym wartość dodaną i wyznaczając trendy dla innych.

Tytuł Spółki Wysokiej Reputacji jest dla nas potwierdzeniem, że przejrzystość, uczciwość i kompetencja w zarządzaniu, to zasady, którymi warto kierować się w prowadzeniu biznesu - mówi Piotr Mikrut, Prezes FFiL Śnieżka SA. Tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że nasze działalność w oparciu o te normy została dostrzeżona i znaleźliśmy się w tak zacnym gronie laureatów. Jest to wielkie wyróżnienie, ale i wyzwanie do jeszcze większych starań w przyszłości - dodaje Prezes Piotr Mikrut.

Celem badania PremiumBrand jest wybranie spółek, które cieszą się najlepszą reputacją wśród krajowych inwestorów instytucjonalnych. Tytuł Spółki Wysokiej Reputacji 2009 jest przyznany w oparciu o rzetelne, niezależne badania przeprowadzone na grupie inwestorów instytucjonalnych. Ocenie podlegają emitenci, których akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Metodologia, przygotowana przez dom badawczy MAISON, przewiduje badanie spółek w 4 wymiarach, ustalonych w sondażu założycielskim. Są to: orientacja na biznes, opinia o zarządzie, rzetelność w kontaktach biznesowych oraz wizerunek.
Laureaci PremiumBrand mają szansę wyznaczania nowych wartości, trendów w biznesie, pokazywania czym jest wysoka reputacja, potwierdzona opinią ekspertów rynku inwestycyjnego.
Konkurs PremiumBrand odbywa się od 2006 roku i honoruje marki o najwyższej reputacji.

Nagrody w PremiumBrand dla Spółek Giełdowych rozdano po raz drugi.