* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Ruszyła nowa kampania marki MAGNAT

18 maj 2012
Ruszyła nowa kampania marki MAGNAT
Kampania reklamowa przygotowana na bieżący rok wzmocni dotychczasowe działania promocyjne marki MAGNAT. Zaplanowano obecność w trzech rodzajach mediów: radio, prasie i internecie. „ODWAŻ SIĘ STWORZYĆ Z FARBAMI MAGNAT NIEZWYKŁE WNĘTRZE. Przyjdź do magicznego świata farb MAGNAT i zobacz, co się w nim wydarzy” – to główny komunikat kampanii.

Kampania reklamowa przygotowana na bieżący rok wzmocni  dotychczasowe działania promocyjne marki MAGNAT. Zaplanowano obecność w trzech rodzajach mediów: radio, prasie i internecie.
„ODWAŻ SIĘ STWORZYĆ Z FARBAMI MAGNAT NIEZWYKŁE WNĘTRZE. Przyjdź do magicznego świata farb MAGNAT i zobacz, co się w nim wydarzy” – to główny komunikat kampanii.

Działania szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej są spójne z główną ideą marki: „MAGNAT. Magia szlachetnych barw”. - Chcemy zaakcentować to, że farbyMAGNAT, inspirowane barwami kamieni szlachetnych, pozwalają na stworzenie magicznych, unikalnych wnętrz i umożliwiają przeżycie kolorystycznych doznań w bogatym świecie barw. Dodatkowo mówimy o unikalnym atrybuciefarb MAGNAT, czyli jednowarstwowości. Decydując się na farby MAGNAT – malujesz tylko raz! – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A.

Kampania obejmuje szereg działań w radio, w prasie branżowej i internecie. Artykuły i materiały promujące markę MAGNAT ukażą się w najpopularniejszych pismach wnętrzarskich i lifestylowych. W czasie kampanii radiowej, która rozpocznie 17 maja 2012 roku, wyemitowanych zostanie łącznie blisko 20 000 spotów
w RMF, Radio Zet i stacjach lokalnych. W ramach kampanii internetowej informacje o marce można będzie znaleźć na portalach i blogach branżowych dotyczących designu, domu i architektury oraz na portalu Google i YouTube, gdzie w kanale tematycznym zamieszczone są 4 filmy o trendach MAGNAT na rok 2012.

Pomysłodawcą koncepcji kampanii jest agencja PAPERT 360, a autorem oryginalnej sesji zdjęciowej, uznany w Polsce i za granicą fotograf Szymon Brodziak. Barwne layouty kampanii mają zachęcić odbiorców do eksperymentów z kolorami. Uzupełnieniem działań promocyjnych będą banery reklamowe oraz katalogi produktów i foldery, dostępne w miejscach sprzedaży.