* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

ŚNIEŻKA – MARKĄ WYSOKIEJ REPUTACJI

1 czerwiec 2007
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji 2007 w kategorii „Dom i Biuro”. Firma zdobyła 4 na pięć możliwych gwiazdek w swej kategorii.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji 2007 w kategorii „Dom i Biuro”. Firma zdobyła 4 na pięć możliwych gwiazdek w swej kategorii.

 

Biorący udział w badaniu PremiumBrand 2007 konsumenci oraz przedstawiciele biznesu ocenili Śnieżkę pod kątem: zaufania i referencji dla marki, społecznego zaangażowania marki oraz postrzegania firmy jako pracodawcy. Dodatkowo, menadżerowie docenili reputację Śnieżki jako partnera biznesowego.  To już piąta otrzymana od początku 2007 roku nagroda dla Śnieżki.


W ogłoszonych w styczniu wynikach przeprowadzonego na Ukrainie Międzynarodowego Festiwalu-Konkursu „Wybór Roku” spółka zwyciężyła w kategorii „Producent roku branży farb i lakierów”. Firma została też „Najlepszym Pracodawcą Roku” wśród przedsiębiorców Lwowszczyzny w Ogólnoukraińskim Konkursie. Miesięcznik "Mam dziecko" przyznał z kolei Śnieżce nagrodę Super Produkt 2006 w kategorii: akcesoria dla dzieci i rodziców za farby i produkty dekoracyjne z serii Disney. W tegorocznej edycji Nagród Honorowych Dziennikarzy Dębickich OBSERWATORY 2006 w kategorii gospodarka, zwyciężył Piotr Mikrut, Prezes Zarządu FFiL Śnieżka S.A.


PremiumBrand 2007 to innowacyjne i jedyne na polskim rynku badanie reputacji polskich marek. W tegorocznej (drugiej) edycji badania laureatami zostało 71 marek konsumenckich oraz 10 marek korporacyjnych.


Za metodologię badania i analizy odpowiedzialny był zespół ekspertów z Domu Badawczego Maison, zaś realizacją terenową zajął się instytut TNS OBOP. Badanie objęło całą Polskę. Oprócz grupy konsumentów, badanie uwzględnia grupę ekspertów-menadżerów.