* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Śnieżka – nieprzerwanie marką wysokiej reputacji

24 czerwiec 2009
FFiL Śnieżka S.A. laureatem rankingu PremiumBrand 2009

FFiL Śnieżka S.A. laureatem rankingu PremiumBrand 2009


Śnieżka systematycznie trafia do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego. W tym roku Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz trzeci została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.

Znaleźć się w tak zacnym gronie to dla nas wielki zaszczyt – mówi Magdalena Olszewska z FFiL Śnieżka S.A. Badanie PremiumBrand to dla nas wyznacznik tego, czy obieramy dobry kierunek w relacjach z konsumentami i partnerami biznesowymi. Cieszę się, że po raz kolejny pozytywnie oceniono nasze starania – dodaje Magdalena Olszewska.

Ranking PremiumBrand powstaje w oparciu o badania opracowane i realizowane przez zespół specjalistów
z firm badawczych. Wśród respondentów znaleźli się konsumenci (16-65 lat) z całej Polski, a także menadżerowie z 2000 największych polskich przedsiębiorstw. Ci ostatni przyznali punkty w dziedzinie „marka jako partner biznesowy”. W sumie, respondenci biorący udział w badaniu PremiumBrand ocenili pięć kluczowych składników reputacji: referencje, informacje w mediach, społeczne zaangażowanie, firma jako pracodawca oraz jako partner biznesowy.

PremiumBrand nie jest adaptacją zagranicznego badania. Metodologia została przygotowana
z uwzględnieniem polskiej specyfiki. Badanie przeprowadził renomowany instytut badawczy TNS OBOP.
Za metodologię projektu, analizę danych oraz opracowanie raportów odpowiada - prowadzony przez
dr hab. Dominikę Maison - Dom Badawczy MAISON, specjalizujący się w badaniach marketingowych.