* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

ŚNIEŻKA TRZYKROTNIE NAGRODZONA

30 czerwiec 2006
ŚNIEŻKA TRZYKROTNIE NAGRODZONA
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została wyróżniona trzema prestiżowymi tytułami. Śnieżka znalazła się w rankingu najbardziej efektywnych polskich firm przygotowanym przez miesięcznik Manager Magazin...

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została wyróżniona trzema prestiżowymi tytułami. Śnieżka znalazła się w rankingu najbardziej efektywnych polskich firm przygotowanym przez miesięcznik Manager Magazin. W tym samym czasie firmie przyznano godło Premium Brand 2006. Śnieżka została również zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu Laur Konsumenta 2006.

- Tak duża liczba nagród zdobytych przez Śnieżkę jest potwierdzeniem trafnie obranych strategii - mówi Piotr Mikrut, Prezes Zarządu FFiL Śnieżka S.A. – Przede wszystkim jednak wyróżnienia te są zasługą naszych klientów, za co należą im się ogromne podziękowania.

W rankingu najbardziej efektywnych polskich firm miesięcznika „Manager Magazyn” (06/2006) Śnieżka zajęła wysoką 121 pozycję (przed wszystkimi konkurentami z branży). Zestawienie zostało oparte na analizie wyników finansowych 475 największych polskich firm pod względem przychodów osiągniętych w 2005 roku.

Godło Zloty Laur Konsumenta 2006 przyznał Śnieżce „Przegląd Gospodarczy” (dodatek do „Gazety Prawnej”). Firma otrzymała ten tytuł za zdobycie pierwszego miejsca w kategorii FARBY. Badania przeprowadzone pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa oceniały jakość produktu, chęć jego rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

Równolegle w konkursie Premium Brand 2006 Śnieżka zajęła piąte miejsce w kategorii „Dom i Biuro” i 21 pozycję (spośród 65-ciu) w klasyfikacji ogólnej. Celem Premium Brand 2006 jest ocena reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Oceny dokonała firma MillwardBrown SMG/KRC na postawie metodologii przygotowanej przez Maison Research Consulting.