* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

SZKOŁA W TURZNIE MA BOISKO

21 wrzesień 2007
Finał projektu „KOLOROWE BOISKA, czyli Szkolna Pierwsza Liga”

Turzno, 21 września 2007 roku – Dzisiaj nastąpiło uroczyste przekazanie boiska Szkole Podstawowej w Zespole Szkół nr 2 w Turznie.

Uczniowie wygrali je w ogólnopolskim programie konkursowym „KOLOROWE BOISKA, czyli Szkolna Pierwsza Liga”, organizowanym przez Fabrykę Farb i Lakierów Śnieżka SA – Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski na Mistrzostwa Europy 2008 i Mistrzostwa Świata 2010.

 

Konkurs został rozstrzygnięty pod koniec czerwca, a uczniowie Szkoły w Turznie dowiedzieli się o wygranej podczas uroczystości zakończenia roku szkolnego.

Na gliniastym terenie przy samej szkole, podczas wakacji, wybudowane zostało boisko z najwyższej jakości materiałów (podbudowa wykonana z tłucznia i klińca kamiennego).

Boisko, o wymiarach 44 x 22 m, jest obiektem wielofunkcyjnym - pozwala na grę w piłkę nożną, siatkówkę, piłkę ręczną, koszykówkę oraz tenisa. Wykonane zostało przez firmę Polcourt F.W. - specjalizującą się w budowie obiektów sportowych.

 

Do konkursu zaproszono młodzież z 48 szkół podstawowych z całej Polski. Uczniowie musieli wykazać się inicjatywą, umiejętnością współdziałania oraz pomysłowością – zadaniem było przygotowanie zespołowo projektu plastycznego pod hasłem: barwy i atrybuty Szkolnej Drużyny Piłkarskiej.

                                  

Wszystkie nadesłane prace miały bardzo wysoki poziom, jednak zwycięski projekt z Turzna zdobył najwięcej punktów od Jurorów (w skład którego poza przedstawicielami organizatora wchodziły także: nauczycielka plastyki – Pani Barbara Kalina oraz przedstawicielka Mazowieckiego Kuratorium Oświaty –  Pani Agnieszka Żak-Hut).

Praca o wymiarach 280 cm x 200 cm (!),przedstawia parę dzieci (chłopca i dziewczynkę) z drużyny sportowej - szkolnej reprezentacji na tle wypełnionego kibicami po brzegi boiska.

Sylwetki dzieci mają proporcje 1;1, bo zostały odrysowane od rzeczywistych modeli (uczniów szkoły). Nad projektem pod czujnym okiem nauczycieli pracował zespół blisko 100 uczniów.

 

Drugie miejsce zajęła Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wincentego Pola w Nowym Stawie (woj. pomorskie). Praca wykonana w oryginalny, bardzo efektowny sposób - kilkanaście mini projektów, a na każdym z nich jedno z akcesoriów wyposażenia drużyny piłkarskiej. Całość tworzy prawdziwie spójny projekt koncepcyjny, którego nie powstydziłaby się zawodowa agencja reklamowa. 

 

Trzecie miejsce zdobyła drużyna ze Szkoły Podstawowej w Rudzie Różanieckiej (woj. podkarpackie). Praca prawdziwie plastyczna, zachwyciła jurorów zarówno formą i wykonaniem.  Widać na niej postacie dzieci w ruchu, na tle boiska z oznakowanymi (w barwach reprezentacji szkolnej) bandami.

 

Przekazanie boiska szkole pod Toruniem kończy pierwszą edycję KOLOROWYCH BOISK.

 

Ruszając z akcją, zakładaliśmy, że będzie to projekt jednoroczny – mówi Magdalena Olszewska Specjalista ds. Public Relations ze Śnieżki, współautorka projektu – Nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zaangażowania zarówno ze strony szkół, mediów, jak i partnerów. Cieszymy się z tego tytułu, bo udowadnia to, że „Kolorowe boiska” są potrzebne i zachęca nas do kontynuowania programu w kolejnych latach.

 

Program spotkał się z uznaniem kręgów opiniotwórczych, zdobył honorowe patronaty najważniejszych w naszym kraju instytucji związanych ze sportem: Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej.

 

 

 

Dodatkowe informacje:                  

 

Magdalena Olszewska                                           Tatiana Mindewicz - Puacz

Specjalista ds. Public Relations                              Task Force Consulting Sp. z o. o.

FFiL Śnieżka S.A.                                                   Tel. (22) 855 56 85

Tel. (14) 681 11 11 w. 483                                     Fax (22) 855 56 97

Fax (14) 682 22 22                                                 tatiana@tfc.com.pl

magdalena.olszewska@sniezka.com               

 


  

 

O FIRMIE:

 

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. powstała w roku w 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest drugim pod względem wielkości sprzedaży producentem farb i lakierów w Polsce (18% rynku w ujęciu ilościowym),zaś w segmencie farb emulsyjnych zajmuje pozycję lidera (ex aequo z Polifarbem Cieszyn-Wrocław – od stycznia 2007: Sigma Kalon Deco Polska Sp. z o.o.). Obecnie zakład zatrudnia ponad 500 osób.

Wartość sprzedaży FFiL ŚNIEŻKA SA wzrasta systematycznie od początku działalności Firmy. W 2006 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 411,6 mln zł i były o 7,9% wyższe w porównaniu do 2005 roku. Przychody spółki dominującej ukształtowały się na poziomie 320,7 mln i były prawie 22-krotnie większe niż zaledwie 12 lat wcześniej (w roku 1994).

Spółka posiada silną pozycję na rynkach Europy Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi. Jednym z przejawów dynamicznego rozwoju Firmy było uruchomienie zakładu produkcyjnego w specjalnej strefie ekonomicznej w Jaworowie na Ukrainie. Obecnie Śnieżka posiada także drugi zakład produkcyjny na Ukrainie (w miejscowości Wistowa) oraz jeden na Białorusi (w Żodino koło Mińska). Produkty Śnieżki obecne są także na rynkach rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachstańskim i słowackim.

W sierpniu 2006 roku Spółka zawiązała spółkę zależną pod nazwą SNIEZKA ROMANIA S.R.L. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością). Podstawowym przedmiotem działalności nowej spółki będzie dystrybucja produktów Śnieżki na rynku rumuńskim. W przyszłości – w miarę wzrostu sprzedaży wyrobów na tym rynku – Śnieżka planuje uruchomienie w Rumunii produkcji.