* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Złoty Laur Konsumenta 2008 dla marki Śnieżka

29 październik 2008
abryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. cieszy cię niesłabnącym uznaniem konsumentów. Już po raz czwarty przyznali oni marce Śnieżka Złote Godło „LAUR KONSUMENTA 2008” w kategorii „Farby”. Obok najwyższego miejsca na podium, marka otrzymała również medal Grand Prix tegorocznej edycji.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. cieszy cię niesłabnącym uznaniem konsumentów. Już po raz czwarty przyznali oni marce Śnieżka Złote Godło „LAUR KONSUMENTA 2008” w kategorii „Farby”. Obok najwyższego miejsca na podium, marka otrzymała również medal Grand Prix tegorocznej edycji.

To podwójne wyróżnienie jest dla nas źródłem ogromnej satysfakcji –powiedział Łukasz Dobrowolski - Dyrektor ds. Marketingu. Cieszę się, że konsumenci dostrzegają wprowadzane przez nas nowe technologie, czy palety kolorystyczne i że dzięki temu chętnie używają produktów marki Śnieżka. Chciałbym podziękować konsumentom za okazane naszym produktom zaufanie i oddane głosy.

LAUR KONSUMENTA to największy program konsumencki w kraju, wyłaniający
co roku najpopularniejsze produkty i marki. Kluczowym elementem programu
są sondaże zakrojone na ogólnopolską skalę. Co miesiąc organizator konkursu – Grupa Media Partner - pyta kilkuset respondentów o ich opinie i na tej podstawie wyłania marki cieszące się największym uznaniem i popularnością.