* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Śnieżka Spółką Wysokiej Reputacji 2010

5 październik 2010
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została laureatem trzeciej edycji badania PremiumBrand dla spółek giełdowych.

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. została laureatem trzeciej edycji badania PremiumBrand dla spółek giełdowych.

Środowisko biznesowe już po raz trzeci potwierdziło wysoką reputację, jaką na rynku posiada FFiL Śnieżka S.A. przyznając jej statuetkę i certyfikat PremiumBrand Giełda 2010.

Celem badania PremiumBrand Giełda jest wskazanie spółek, które cieszą się wysoką reputacją wśród krajowych inwestorów instytucjonalnych. Tytuł Spółki Wysokiej Reputacji 2010 został przyznany w oparciu o badania przeprowadzone na grupie przedstawicieli instytucjonalnych. Oceniono emitentów, których akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W tegorocznym badaniu nagrodzonych zostało 7 spółek giełdowych.

Jesteśmy zaszczyceni, że znaleźliśmy się w tak zacnym gronie laureatów, a nasze starania i pomysł na strategię biznesową zostały zauważone i docenione. Wysoka reputacja, pozytywna ocena działalności Spółki, akceptacja kierunku rozwoju – to dla nas bardzo ważne wyznaczniki w prowadzeniu biznesu. Premium Brand 2010 to wielkie wyróżnienie, a jednocześnie doping do jeszcze większych wysiłków w przyszłości - mówi Witold Waśko, Wiceprezes FFiL Śnieżka S.A.

Konkurs PremiumBrand odbywa się od 2006 roku i honoruje marki o najwyższej reputacji. Nagrody PremiumBrand dla Spółek Giełdowych rozdano po raz trzeci. Laureaci PremiumBrand mają szansę wyznaczania nowych wartości, trendów w biznesie, pokazywania, czym jest wysoka reputacja, potwierdzona opinią ekspertów rynku inwestycyjnego.

Metodologia, przygotowana przez dom badawczy MAISON, przewiduje badanie spółek w czterech wymiarach, ustalonych w sondażu założycielskim. Są to: orientacja na biznes, opinia o zarządzie, rzetelność w kontaktach biznesowych oraz wizerunek. Badanie przeprowadzono przez lidera badań rynkowych SMG/KRC w lipcu 2010.