* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Śnieżka wśród najcenniejszych polskich marek

19 grudzień 2011
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA ponownie doceniona w rankingu najcenniejszych polskich marek

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA ponownie doceniona w rankingu najcenniejszych polskich marek

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. potwierdzając swoją silną pozycję na rynku również w tym roku znalazła się w rankingu „Najcenniejszych Polskich Marek”. Zestawienie już po raz ósmy przygotował dział ekonomiczny dziennika „Rzeczpospolita” we współpracy z firmą Acropolis Advisory oraz AC Nielsen. Podstawowym kryterium obecności w rankingu była „polskość marki” rozumiana jako miejsce narodzin. W tegorocznym zestawieniu znalazło się 330 marek o łącznej wartości 57 mld zł. Ich miejsce w klasyfikacji zależało od danych finansowych oraz od wyników badania opinii konsumentów.

Cieszymy się, że pomimo niesprzyjających warunków ekonomicznych udało nam się po raz kolejny znaleźć na liście najcenniejszych polskich marek. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie zaufanie jakim obdarzyli nas Klienci, a także stale utrzymywana wysoka jakość produktów oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania produkcyjne – mówi Piotr Mikrut, Prezes Zarządu FFiL Śnieżka.

Wyboru dokonała kapituła w składzie: Zbigniew Jagiełło – prezes PKO Banku Polskiego, Jacek Krawiec – prezes PKN Orlen, Andrzej Klesyk – Prezes PZU, Tomasz Suchański – dyrektor generalny sieci Biedronka, Jerzy Mazgaj – przewodniczący rady nadzorczej Grupy Vistula, Jolanta Wiśniewska – wiceprezes Polskiego Radia, Paweł Jabłoński – zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej oraz Anita Błaszczak – dziennikarka Rzeczpospolitej.