* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Wzrost przychodów Śnieżki

24 sierpień 2011
FFiL Śnieżka SA opublikowała raport za pierwsze półrocze 2011 roku. Przychody Grupy w układzie narastającym wyniosły 276,7 mln zł, co w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, kiedy wyniosły one 264,7 mln zł, daje wzrost o 4,5%.

FFiL Śnieżka SA opublikowała raport za pierwsze półrocze 2011 roku. Przychody Grupy w układzie narastającym wyniosły 276,7 mln zł, co w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego, kiedy wyniosły one 264,7 mln zł, daje wzrost o 4,5%.

Zysk operacyjny Grupy Śnieżka SA po sześciu miesiącach br. ukształtował się na poziomie 25,8 mln zł (w analogicznym okresie roku 2010 wyniósł 29,8mln zł),zaś marża zysku operacyjnego osiągnęła poziom 9,3 %. Skonsolidowany zysk netto ukształtował się na poziomie 16,5 mln zł (20,2mln zł  w I półroczu 2010 roku).
Główny wpływ na wartość zysku operacyjnego w I półroczu 2011 roku miał wzrost kosztów surowcowych o 13 mln zł w porównaniu do cen surowców w poprzednim roku.

Spółka dominująca odnotowała w pierwszym półroczu przychody na poziomie 214,3 mln zł co oznacza wzrost o 0,6% (w analogicznym okresie 2010 roku przychody Spółki wyniosły 213,0 mln zł).

Spółka kontynuuje strategię rozwoju na rynkach ukraińskim, białoruskim i rumuńskim. Systematycznie umacnia swoją pozycję w tych regionach, stopniowo zwiększając sprzedaż. Na rynku białoruskim w 2011 roku Spółka zwiększyła moce produkcyjne w zakresie produkcji szpachli.

Śnieżka planuje kontynuację polityki dywidendy, polegającej na wypłacie dywidendy w wysokości 25% - 50% osiągniętego zysku. Dywidenda z zysku za 2010 rok wyniosła 1,70 zł na akcję. Śnieżka wchodzi
w skład indeksu spółek dywidendowych WIGdiv.

W pierwszym półroczu 2011 roku Śnieżka konsekwentnie realizowała działania marketingowe zarówno dla swoich wiodących produktów: MAGNAT, Śnieżki Barwy Natury oraz pozostałych marek w portfolio Spółki - VIDARON,  BESTON oraz markę FOEVO TECH Profesjonalne Systemy Ociepleń Budynków. Do gamy różnorodnych produktów dołączyła marka SENSEO, skierowana do segmentu economy.

Spółka w I półroczu br. Śnieżka realizowała dwa projekty z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu: projekt malowania szpitala w ramach akcji „Dziecięcy Świat w Kolorach” oraz V już edycję programu społecznego „Kolorowe Boiska, czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego celem jest stworzenie dzieciom i młodzieży możliwości i zarazem jak najlepszych warunków do uprawiania sportów zespołowych, a przez to, krzewienie sportowego ducha i motywowanie do wspólnego organizowania zawodów i zabaw na świeżym powietrzu. Co roku Śnieżka buduje w wybranej szkole wielofunkcyjne boisko sportowe.
 
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. spełniając bardzo wysokie kryteria i wymagania projektu RESPECT, znalazła się w grupie 22 firm, które weszły w skład nowego portfela indeksu.