* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

ZAWODOWCY WIEDZĄ CO DOBRE- KAMPANIA RADIOWA MARKI ACRYL-PUTZ®

17 czerwiec 2011
16 czerwca rusza kampania radiowa należącej do FFiL Śnieżka SA marki ACRYL-PUTZ® - pod hasłem „Zawodowcy wiedzą co dobre”.

16 czerwca rusza kampania radiowa należącej do FFiL Śnieżka SA marki ACRYL-PUTZ® - pod hasłem „ Zawodowcy wiedzą co dobre”.

Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktów ACRYL-PUTZ® – profesjonalnych gładzi szpachlowych –  poprzez podkreślenie korzyści płynących z ich stosowania.

ACRYL-PUTZ® to funkcjonująca od wielu lat, uznana na polskim rynku marka oferująca wysokiej jakości gipsowe masy szpachlowe o szerokim zakresie zastosowań. Łatwość aplikacji, doskonała przyczepność i wysoka wytrzymałość, a w efekcie idealnie równe, śnieżnobiałe powierzchnie -  to dlatego zawodowcy wybierają to, co najlepsze i sięgają po ACRYL-PUTZ®.

Kampania trwać będzie 4 tygodnie, a spot będzie można usłyszeć w najpopularniejszych stacjach radiowych – m.in. RMF FM, Radio ZET, ESKA, Złote Przeboje, Plus i wielu, wielu innych...

Kreację do całej kampanii przygotowała agencja Addapter. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.