Finał tuż tuż…..

KOLOROWE BOISKA, czyli Szkolna Pierwsza Liga

Wielkimi krokami zbliża się finał drugiej edycji ogólnopolskiego Programu „KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga”, którego organizatorem jest Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA. W konkursie adresowanym do uczniów szkół podstawowych główną nagrodą jest profesjonalne boisko sportowe.

 

Firma Śnieżka, związana w swoich działaniach z „dorosłą” piłką nożną – Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski podczas eliminacji do ME 2008 i MŚ 2010 – stawia także na przyszłość futbolu młodzieżowego. W ubiegłorocznej edycji programu otrzymaliśmy wiele fanatycznych prac. Entuzjazm i zaangażowanie uczniów pokazały nam, jak ważny jest dla nich sport i wspólna zabawa. Dlatego w tym roku do udziału w konkursie zaprosiliśmy jeszcze więcej szkół zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach, które nie mają boiska lub mają boisko w złym stanie – mówi Magdalena Olszewska, specjalista ds. PR Śnieżki.

Kluczową część projektu stanowi konkurs dla szkół na zbiorowe wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej kolory i atrybuty Szkolnej Drużyny Piłkarskiej: stroje zawodników, sztandar reprezentacji, gadżety dla kibiców.

 

Głównym celem Programu jest zachęcenie młodzieży do wspólnego, aktywnego spędzania wolnego czasu i stworzenie jej optymalnych warunków do organizowania sportowych zabaw. Mamy nadzieję, że konkursowe zadanie pomoże młodym ludziom zrozumieć istotę funkcjonowania w grupie, nauczy ich zespołowego realizowania zadań i sprawi, że docenią jego integrującą rolę - podkreśla Magdalena Olszewska.

 

Do konkursu, który ruszył 15 kwietnia 2008, zgłosiło się blisko 50 szkół z całej Polski. Ostateczny termin nadsyłania prac wyznaczono na 21 maja. Ogłoszenie wyników nastąpi w dniu zakończenia roku szkolnego – 20 czerwca. Boisko dla zwycięskiej szkoły - zaprojektowane przez profesjonalistów – firma Tamex wybuduje w trakcie wakacji.

 

Sukcesywnie nadsyłane prace budzą nasz prawdziwy podziw i wzruszenie. Są odzwierciedleniem ogromnego zaangażowania uczniów w ich przygotowanie, jak również świadczą o talencie, wyobraźni i zapale do udziału w konkursie – mówi Magdalena Olszewska. Jury będzie miało mnóstwo pracy i naprawdę ciężki „orzech do zgryzienia” przy wyborze najlepszego projektu – dodaje z uśmiechem Magdalena Olszewska.

 

Już za niespełna cztery tygodnie poznamy adres budowy nowego boiska. Dowiemy się także, które z pozostałych szkół biorących udział w konkursie znajdą  się na podium i otrzymają od Śnieżki zestawy kolorowych farb do odnowienia sal gimnastycznych i innych szkolnych pomieszczeń.

 

Będziemy starannie śledzić kolejne fazy tej sportowo – malarskiej rozgrywki i na bieżąco o nich informować.

 

 

O firmie:
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie),powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest drugim pod względem wielkości sprzedaży producentem farb i lakierów w Polsce (18% rynku w ujęciu ilościowym),zaś w segmencie farb emulsyjnych zajmuje pozycję lidera (ex aequo z Polifarbem Cieszyn-Wrocław – od stycznia 2007: SigmaKalon Cieszyn SA). Obecnie zakład zatrudnia ponad 500 osób.
Od początku istnienia firmy jej wartość sprzedaży systematycznie wzrasta W 2007 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 473,9 mln zł i były o 15,14% wyższe niż w roku 2006 roku, natomiast przychody ze sprzedaży FFiL ŚNIEŻKA SA osiągnęły poziom 367,4 mln zł i były o 14,56% wyższe w porównaniu do 2006 roku.
Spółka posiada silną pozycję na rynkach Europy Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada swoje zakłady produkcyjne. Produkty Śnieżki obecne są także na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim.
W sierpniu 2006 roku Spółka zawiązała spółkę zależną pod nazwą SNIEZKA ROMANIA S.R.L. (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością),której zadaniem jest dystrybucja wyrobów Śnieżki na rynku rumuńskim.
Ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów, Śnieżka, w samym 2007 roku, zdobyła osiem nagród (m.in. Markę Wysokiej Reputacji 2007, Laur Konsumenta 2007 i Super Produkt 2006 miesięcznika „Mam dziecko” za linię Disney). Cztery spośród tych wyróżnień przyznali Firmie konsumenci. Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.


Za kontakty z mediami odpowiada:

Magdalena Olszewska
Specjalista ds. Public Relations
FFiL Śnieżka SA
Tel. (14) 680 54 83
Fax (14) 680 54 14
magdalena.olszewska@sniezka.com


Biuro prasowe w Warszawie:

Tatiana Mindewicz - Puacz
Task Force Consulting
Tel/fax (22) 855 56 85
Tel/fax (22) 855 56 97
www.tfc.com.pl

Aleksandra Jakubiak
Task Force Consulting
Tel/fax (22) 855 56 85
Tel/fax (22) 855 56 97
www.tfc.com.pl

 

Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny