Nowe logo Śnieżki i nie tylko...

FFiL Śnieżka SA dokonała modyfikacji logo Firmy. Wprowadzona zmiana

FFiL Śnieżka SA dokonała modyfikacji logo Firmy. Wprowadzona zmiana nie oznacza całkowitego odejścia od dotychczasowego logo, jest to raczej jego delikatny lifting. Założeniem prac nad nowym logo było bowiem pozostawienie wszelkich skojarzeń z poprzednim znakiem zarówno w odniesieniu do kształtu, kolorystyki, jak i liternictwa. W wyniku modyfikacji uzyskaliśmy znak bardziej współczesny, dynamiczny, który staje się bardzo istotnym elementem komunikacji nowego wizerunku marki.

Zmiana logo - obok nowej szaty graficznej opakowań - jest jednym z przejawów działań nad "przebudową" architektury marki ŚNIEŻKA. Ma ona służyć usystematyzowaniu i uczynieniu bardziej czytelnym portfolio naszych produktów. Planowane zmiany obejmą kluczowe grupy produktów, tj. emulsje, emalie i farby do drewna i metalu, szpachlówki oraz wyroby systemu dociepleń. W nowej architekturze marki poszczególnym grupom produktów nadano odpowiednie role, jasno określające ich pozycję w układzie cena - jakość - przeznaczenie. Aby zwiększyć efekt klarowności naszej oferty, modyfikacjom ulegną także nazwy poszczególnych produktów. Zmiany te wprowadzane będą systematycznie i będziemy Państwa o nich na bieżąco informować. Wierzymy, że nowy system prezentacji naszej oferty ułatwi wszystkim naszym Klientom wybór odpowiedniego produktu.

Galeria:

899254467.jpg
899254467.jpg
899254467.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny