ŚNIEŻKA - CENNĄ MARKĄ RZECZPOSPOLITEJ

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. znalazła się wśród laureatów tegorocznej edycji „Rankingu najcenniejszych polskich marek”, opublikowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”.

Wartość marki Śnieżka została wyceniona na 101,6 mln złotych (wzrost o 34% w stosunku do poprzedniej edycji, kiedy wartość tę oszacowano na 75,7 mln złotych). Tym samym Śnieżka awansowała w rankingu, zajmując 80. pozycję (85. miejsce w 2006 r.).

 

O rankingu:
„Ranking najcenniejszych polskich marek” ukazał się w tym roku po raz czwarty. Obejmuje wyłącznie marki konsumenckie. Podstawowym kryterium selekcji jest polskie pochodzenie marki (rozumiane jako miejsce powstania).

 

Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny