Śnieżka nadaje smak sprzedaży

PROMOTOR w finale konkursu Polish National Sales Award

PROMOTOR w finale konkursu Polish National Sales Award

Program sprzedażowy PROMOTOR opracowany przez FFiL Śnieżka S.A., znalazł się w finale konkursu Polish National Sales Award 2010, w kategorii Innowacje w dziedzinie sprzedaży.

Już po raz III Polish National Sales Awards organizuje konkurs „Profesjonalny Sprzedawca Roku” Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Minister Gospodarki Waldemar Pawlak, co potwierdza fakt, jak istotne są kwestie dotyczące profesjonalnej i etycznej sprzedaży.

PNSA jest pierwszym polskim konkursem dla najlepszych sprzedawców i ma na celu budowanie profesjonalnych praktyk sprzedażowych. Konkurs kierowany jest do przedstawicieli działów sprzedaży, menedżerów, zespołów sprzedażowych oraz trenerów zajmujących się zawodowo tą tematyką.

Znalezienie się w finale konkursu to dla nas duże wyróżnienie mówi Wioletta Wojtunik Dyrektor ds. Nowych Sieci  Dystrybucji z FFiL Śnieżka S.A.Od zawsze przywiązywaliśmy dużą wagę do profesjonalnej, etycznej sprzedaży naszych produktów, inwestując w szkolenia oraz przygotowując fachową kadrę. Wiemy jak ważna w rozwoju firmy jest znajomość szczegółów technologicznych i posiadania odpowiednich kwalifikacji przez naszych sprzedawców – dodaje Wioletta Wojtunik.

Galeria:

67194506.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny