* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

BOISKO Z MARZEŃ NA 5-TKĘ

20 kwiecień 2011
BOISKO Z MARZEŃ NA 5-TKĘ
Rusza V edycja ogólnopolskiego konkursu Śnieżki

Rusza V edycja ogólnopolskiego konkursu Śnieżki

Już po raz piąty dzieciaki z ponad 60-ciu szkół z całej Polski wystartują w rywalizacji o prawdziwe wielofunkcyjne boisko sportowe. Zadaniem dzieci biorących udział w konkursie KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga jest zaprojektowanie, za pomocą dowolnej formy plastycznej barw i atrybutów szkolnej drużyny sportowej. Jest, o co walczyć, bo nagroda to wielofunkcyjne boisko sportowe, z prawdziwą murawą i naturalnych rozmiarów!

Idea „Kolorowych Boisk” wpisała się na stałe w wiosenne harmonogramy szkolne uczniów. Dzieci z zaangażowaniem przystępują do udziału w projekcie, wspierane przez nauczycieli i rodziców tworzą piękne plastyczne prace.
Nagroda jest na wyciągnięcie ręki, o czym przekonali się już uczniowie z Turzna, Bobrówka, Ogard i Kaznowa, gdzie powstały boiska z poprzednich edycji, a nowi „właściciele” mogą korzystać z ich możliwości pełną parą (na lekcjach wychowania fizycznego i imprezach szkolnych).

Szkoły, które z pomocą kuratoriów oświaty zostały wytypowane do konkursu, są zlokalizowane na obszarach wiejskich i innych terenach, gdzie istnieją małe szanse, a przede wszystkim brak możliwości, na wybudowanie obiektu sportowego.
FFiL Śnieżka S.A., organizator programu, wychodzi z założenia, że trzeba dać szansę dzieciom, żeby mogły rozwijać swoje talenty sportowe.

Ufundowane przez FFiL Śnieżka boisko, wykona profesjonalna firma Tamex Obiekty Sportowe S.A generalny wykonawca obiektów sportowych. Firma od 4 lat jest partnerem programu i czynnie wspiera jego rozwój.

Program KOLOROWE BOISKA... czyli Szkolna Pierwsza Liga zdobył uznanie podczas jednego z największych wydarzeń branżowych – Kongresu Public Relations zwyciężając w konkursie „Mocni Wizerunkiem” za najlepszy program społeczny.
Konkurs rozpoczęty, uczniowie tworzą prace konkursowe i żywią nadzieje na zwycięstwo.
Trzymajmy mocno kciuki za startujące szkoły.