* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

ŚNIEŻKA KOLEJNY RAZ MARKĄ WYSOKIEJ REPUTACJI

21 czerwiec 2011
ŚNIEŻKA KOLEJNY RAZ MARKĄ WYSOKIEJ REPUTACJI
W tym roku Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz piąty została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand.


Śnieżka systematycznie trafia do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego. W tym roku Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. już po raz piąty została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand.

Znaleźć się w tak zacnym gronie to dla nas wielki zaszczyt
– mówi Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds Marketingu z FFiL Śnieżka S.A.Badanie PremiumBrand to dla nas wyznacznik tego, czy obieramy dobry kierunek w relacjach z konsumentami i partnerami biznesowymi. Cieszę się, że po raz kolejny pozytywnie oceniono nasze starania – dodaje Łukasz Dobrowolski Dyrektor ds Marketingu.

PremiumBrand to jedyny w Polsce projekt certyfikujący reputację marek i firm. Prowadzony jest  od 2006 roku. Ocenę reputacji marki przeprowadzono w tym roku na czterech wymiarach: „referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne”, „marka jako pracodawca”. Najwyższe wskaźniki Śnieżka otrzymała w wymiarach „referencje” i „atmosfera medialna”. Największą rozpoznawalnością marka cieszy się wśród osób w wieku 35 – 44 lata, o wyższym wykształceniu, mieszkających w dużych miastach.

Organizatorem PremiumBrand jest agencja MMT Management, realizację badania przeprowadził instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. Reputacja, jako złożone socjologicznie zjawisko, badana jest na podstawie specjalnej metodologii, opracowanej przez profesor psychologii i ekspert w dziedzinie zachowań konsumentów  - prof. dr hab. Dominikę Maison.