* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Warszawskie Stare Miasto w kolorach Śnieżki

10 wrzesień 2012
Warszawskie Stare Miasto w kolorach Śnieżki
W dniach 8-9 września na warszawskim Starym Mieście odbyła się pokonkursowa wystawa prac plastycznych, które zyskały sobie uznanie jurorów VI edycji ogólnopolskiej akcji społecznej „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. Na wystawie zaprezentowano 10 prac, które pomimo tego, że nie znalazły się w finałowej 10-tce wybranej przez internautów, urzekły jury pomysłowością, estetyką czy techniką wykonania.

W dniach 8-9 września na warszawskim Starym Mieście odbyła się pokonkursowa wystawa prac plastycznych, które zyskały sobie uznanie jurorów VI edycji ogólnopolskiej akcji społecznej „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. Na wystawie zaprezentowano 10 prac, które pomimo tego, że nie znalazły się w finałowej 10-tce wybranej przez internautów, urzekły jury pomysłowością, estetyką czy techniką wykonania.

W spotkaniu prasowym, inaugurującym otwarcie wystawy, wzięły udział dzieci reprezentujące szkoły, których prace wystawiono na ekspozycji, przedstawiciele mediów oraz Goście Specjalni – Joanna Jabłczyńska i Andrzej Nejman. Około godz. 12.00 w blasku fleszy Goście Specjalni dokonali symbolicznego przecięcia wstęgi. – „Kolorowe boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” to naprawdę wspaniały program, któremu przyświeca szczytny cel. Kiedy tylko dowiedziałam się, na czym polega akcja, z przyjemnością się do niej włączyłam – mówi Joanna Jabłczyńska. – Tego typu akcje są dla dzieci nie tylko doskonałą okazją do zabawy, ale stanowią też  szansę na zdobycie dla swojej szkoły cennych nagród – dodaje Andrzej Nejman. 
Wystawa cieszyła się ogromnym zainteresowaniem ze strony przechodniów, którzy tłumnie odwiedzają warszawskie Stare Miasto. Przez cały weekend, w godzinach 12:00-19:00, każdy, kto oglądał ekspozycję, mógł zagłosować na najlepszą jego zdaniem pracę plastyczną. Do wzięcia udziału w głosowaniu zachęcały przechodniów ubrane w piłkarskie stroje hostessy, rozdające kolorowe „śnieżkowe balony”.
Głosy były liczone na bieżąco przez dwa dni. Wybór najciekawszego projektu dla wielu przechodniów okazał się nie lada wyzwaniem, bo jak podkreślali odwiedzający, wszystkie dzieła miały w sobie „to coś” i zasługiwały na miano najlepszych. W niejednej rodzinie głosowanie poprzedzone było żywą dyskusją i negocjacjami, którą pracę wytypować.
Po dwóch pełnych emocji dniach, przyszedł czas na podsumowanie.
Zwyciężyła praca przygotowana przez uczniów ze Szkoły Podstawowej w Drołtowicach (woj. Dolnośląskie),która zdobyła 458 głosów! Zwycięska szkoła otrzyma od organizatora programu – FFiL Śnieżka S.A. materiały na remont placówki.
Biorąc pod uwagę zaciętą walkę i szybko zmieniające się wyniki głosowania, Śnieżka postanowiła także przyznać nagrodę za II miejsce. W rankingu oddanych głosów, tuż za zwycięską pracą, znalazło się plastyczne dzieło autorstwa uczniów z Publicznej Szkoły Podstawowej im. J. Kusocińskiego nr 1 w Sokołowie Podlaskim (woj. Mazowieckie). Szkoła ta uzyskała 419 głosów i również zostanie nagrodzona produktami Śnieżki.
Dzieła prezentowane na Starym Mieście można również podziwiać na profilu Śnieżki w portalu społecznościowymFacebook. W trakcie wystawowego weekendu największym zainteresowaniem internautów cieszyła się praca ze Szkoły Podstawowej w Dunowie (woj. Zachodniopomorskie). Placówka otrzyma od organizatora nagrodę niespodziankę.
Przygotowanie prac wymagało od dzieci wiele pracy  i zaangażowania. Organizacja wystawy w tak atrakcyjnym miejscu to dodatkowe wyróżnienie dla małych artystów i docenienie ich wysiłku – mówi Anna Szymaszek, Specjalista ds. Public Relations FFiL Śnieżka SA.
Autorom wszystkich prezentowanych podczas wystawy prac należą się gratulacje. Pojawienie się w tak prestiżowym miejscu  i podziw, jaki wzbudziły wśród przechodniów wszystkie dzieła, to wyróżnienie dla młodych twórców i dowód na to, że w tym konkursie nie ma przegranych.


Patronatem medialnym wydarzenie objął miesięcznik „Gaga” oraz portal wawcity.pl