Aktualności
- Czytaj dalej
Śnieżka w gronie mistrzów eksportowej ekspansji
Śnieżka znalazła się w gronie 50 firm, które w ostatnich latach dynamicznie zwiększyły swoją sprzedaż na rynkach zagranicznych i jednocześnie osiągnęły lepsze wyniki finansowe. Najlepsze spółki pod tym względem wyróżnił dziennik „Rzeczpospolita”.
- Czytaj dalej
Awans Śnieżki w 14. edycji rankingu Złota Setka
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka SA awansowała na 15. miejsce zestawienia „Złota Setka Firm Podkarpacia”, czyli rankingu największych przedsiębiorstw działających w tym regionie Polski. Dodatkowo spółka otrzymała od kapituły wyróżnienie za szczególne osiągnięcia.
- Czytaj dalej
„Koloratorium” – za nami pierwszy etap programu. Teraz czas na finał!
Po emocjonujących zmaganiach dobiegł końca pierwszy etap „Koloratorium” – programu społecznego organizowanego przez FFiL Śnieżka SA. Spośród 164 szkół podstawowych z całej Polski, do wielkiego finału przeszło 30 placówek, które zdobyły najwięcej punktów. Gra o kolorowe pracownie biologiczno-chemiczne oraz inne atrakcyjne nagrody o łącznej wartości 250 000 zł nabiera rozpędu, a zwycięskie szkoły poznamy...
- Czytaj dalej
Boom remontowy wsparł wyniki Śnieżki w pierwszym półroczu
Następstwa walki z pandemią – w tym ograniczenie mobilności i przejście wielu firm na pracę zdalną – skutkowały dużym wzrostem popytu na materiały remontowo-budowlane. Przełożyło się to pozytywnie na wyniki Grupy Kapitałowej Śnieżka za pierwsze półrocze br. Z kolei najbliższe miesiące upłyną w Grupie pod znakiem zmian w modelu operacyjnym i koncepcji zarządzania Grupą.
- Czytaj dalej
Miłośnicy kina z nagrodami od Śnieżki
Przez ostatnie dwa miesiące do parku położonego przy Domu Kultury Śnieżka w Dębicy licznie przybywali wielbiciele zarówno polskiej, jak i zagranicznej kinematografii. „Kino letnie” dobiegło końca, ale w pamięci uczestników na długo pozostanie atmosfera seansów pod gołym niebem oraz emocje związane z konkursem z atrakcyjnymi nagrodami, o które po raz kolejny zadbała Śnieżka.
- Czytaj dalej
Raporty społeczne do oceny. Publikacja Śnieżki walczy o nagrodę internautów
Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci będą mogli wybierać spośród 56 nadesłanych raportów, w tym raportu Śnieżki, oddając swój głos poprzez formularz na stronie raportyspoleczne.pl. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online.
- Czytaj dalej
Śnieżka rozdała pierwsze nagrody uczestnikom kina letniego
W lipcowe, piątkowe wieczory mieszkańcy Dębicy i okolic licznie gromadzili się w parku przy Domu Kultury Śnieżka. Cel: relaks na świeżym powietrzu i obejrzenie dobrego filmu na dużym ekranie. O komfort uczestników „Kina letniego” oraz atrakcję w postaci konkursu, jak co roku, zadbała Śnieżka. Pierwsze nagrody już trafiły do zwycięzców, a o kolejne będzie można zawalczyć do końca sierpnia.
- Czytaj dalej
Kolorowe renowacje Śnieżki odmieniają lokalne społeczności
Akcja wyprzedażowa farb Śnieżki ze zniżką w wysokości 70%, adresowana do instytucji publicznych oraz NGO, zachęciła już do remontów m.in. placówki oświatowe czy jednostki straży pożarnej z całej Polski. W odpowiedzi na liczne sygnały od zainteresowanych podmiotów, Śnieżka dodatkowo uprościła zasady zakupu.
- Czytaj dalej
Startuje Kino letnie z nagrodami od Śnieżki
Już w najbliższy piątek rozpocznie się kolejna edycja kultowego dębickiego „Kina letniego”. Tym razem organizatorzy przygotowali dla miłośników kina osiem polskich i zagranicznych filmów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Partnerem współfinansującym inicjatywę, jak co roku, jest FFiL Śnieżka SA. Udział w seansie i możliwość zdobycia nagród – to cotygodniowa propozycja dla widzów, aktualna...
- Czytaj dalej
Śnieżka w gronie najważniejszych firm dla Polski
FFiL Śnieżka SA została uhonorowana wyróżnieniem w rankingu „Najważniejsze firmy dla Polski” – zestawieniu przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita” z okazji stulecia jego wydawania. Kapituła doceniła m.in. pozycję rynkową Śnieżki i rozpoznawalność jej marki.