FARBY ŚNIEŻKI LIDEREM W BADANIU KONSUMENCKIM
FFiL Śnieżka S.A. zdobywa Złoty Laur Konsumenta i tytuł „Odkrycie Roku” dla marki MAGNAT
To już piąta edycja badania „Laur Konsumenta”. Po raz kolejny w kategorii „Farby” zwyciężyła Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. zdobywając Złoty Laur Konsumenta 2009. Celem badania, organizowanego przez Grupę Media Partner, jest wyłonienie najwyżej cenionej przez klientów marki. Badanie sprawdza poziom popularności i rozpoznawalności produktów wśród ankietowanych. Dodatkowym kryterium jest głosowanie konsumentów i ich opinie na temat poszczególnych marek. Dodatkowo, w tegorocznej edycji plebiscytu, marka MAGNAT – należąca do FFiL Śnieżka S.A. – otrzymała tytuł „Odkrycie Roku 2009”. Tytuł „Odkrycie Roku” został ustanowiony 2 lata temu. Jest przyznawany produktom nowym, które w pozytywny sposób zwróciły na siebie uwagę konsumentów. Śnieżka od lat obecna jest we wspomnianym badaniu i regularnie zdobywa Złoty Laur. Tak wysokie oceny konsumentów nie byłyby jednak możliwe bez odpowiedniej jakości produktów. W FFiL Śnieżka SA czuwa nad nią akredytowanie Laboratorium Kontroli Jakości. Systematycznie dbamy o wysoką jakość produktów Śnieżki, stosując nowoczesne techniki badawcze i precyzyjny sprzęt pomiarowy. Korzystamy też z porównań międzylaboratoryjnych i eksperckiej wiedzy naszych pracowników. To bardzo gęste sito testów i prób, przez które przechodzą wyłącznie produkty spełniające najwyższe standardy – mówi Małgorzata Barnaś kierownik Laboratorium Kontroli Jakości FFiL Śnieżka SA. Dzięki temu, a także dzięki intensywnym pracom badawczo-rozwojowym, nie tylko utrzymujemy wysoką jakość naszych wyrobów, ale też możemy je stale udoskonalać, by zapewnić konsumentom satysfakcję ze stosowania bardzo dobrych, bezpiecznych farb – podkreśla Małgorzata Barnaś. Jednostka prowadzona przez Małgorzatę Barnaś, jako jedyna w swojej branży posiada Akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. To formalne uznanie - przez upoważnioną jednostkę akredytującą - kompetencji laboratorium i wysokich kwalifikacji pracowników. Aby uzyskać akredytację, laboratorium musi także spełniać szereg międzynarodowych norm i wytycznych. Laboratorium Kontroli Jakości Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A., ma Certyfikat Akredytacji Laboratorium Badawczego nr AB 855. O firmie: Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. angażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych. O firmie: Spółka systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada własne zakłady produkcyjne. W 2008 roku produkcja na Ukrainie wzrosła o 32%, na Białorusi odnotowano wzrost produkcji o 42%. Ponadto produkty Śnieżki obecne są na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim. Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. angażuje się w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi fundację „Twoja szansa” (www.twojaszansa.sniezka.pl) i realizuje programy społeczne, takie jak „Dziecięcy świat w kolorach”, w ramach którego w dziecięcych klinikach i szpitalach powstają „bajkowe” ścienne dekoracje. Inną inicjatywą spółki jest program „Kolorowe Boiska, czyli… szkolna pierwsza liga”, którego celem jest popularyzowanie wśród uczniów – poprzez konkurs plastyczny - idei sportowych.
Co ważne, badaniu podlegają wszystkie marki obecne na rynku, a klienci sami wskazują te najbardziej znane i rozpoznawalne w danej kategorii. W badaniu marka Śnieżka pokonała wszystkich konkurentów i została liderem w swojej kategorii.
O programie Laur Konsumenta:
Program jest realizowany od pięciu lat. O tym, do kogo powędruje tytuł rozstrzyga badanie popularności/rozpoznawalności produktów i usług na polskim rynku oraz głosowanie konsumentów i ich opinie. Jednym z etapów badania są ankiety - przeprowadzane metodą „face to face” – oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. W sondażu przez kilka miesięcy bierze ok. 500 respondentów miesięcznie. Celem badań jest określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług, znajomość marki oraz podstawowe opinie na jej temat.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie),powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W 2008 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 522 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 110,1% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, natomiast zysk netto wyniósł 36,7 mln zł. Spółka systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, szczególnie na Ukrainie i Białorusi, gdzie posiada własne zakłady produkcyjne. W 2008 roku produkcja na Ukrainie wzrosła o 32%, na Białorusi odnotowano wzrost produkcji o 42%. Ponadto produkty Śnieżki obecne są na rynkach: rumuńskim, rosyjskim, litewskim, mołdawskim, kazachskim i słowackim.
Zgodnie z przyjętymi założeniami, znaczna część zysku przeznaczana jest na inwestycje, m.in. budowę fabryki w Rumunii, gdzie od 2006 roku działa spółka zależna pod nazwą ŚNIEŻKA ROMANIA S.R.L.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów. W listopadzie 2008 roku marka Śnieżka - już po raz czwarty - zdobyła Złote Godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Farby” i – dodatkowo - medal Grand Prix tej edycji. Śnieżka została także uhonorowana tytułami „Perły Polskiej Gospodarki 2008”, „Filara Polskiej Gospodarki 2008”, a w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”, odnotowując wzrost wartości marki o 9%. W tym roku Śnieżka już po raz trzeci trafiła do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego i została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.
Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.
O programie Laur Konsumenta:
Program jest realizowany od pięciu lat. O tym, do kogo powędruje tytuł rozstrzyga badanie popularności/rozpoznawalności produktów i usług na polskim rynku oraz głosowanie konsumentów i ich opinie. Jednym z etapów badania są ankiety - przeprowadzane metodą „face to face” – oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. W sondażu przez kilka miesięcy bierze
ok. 500 respondentów miesięcznie. Celem badań jest określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług, znajomość marki oraz podstawowe opinie na jej temat.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A., z siedzibą w Lubzinie (woj. podkarpackie),powstała w roku 1984 roku, a pod obecną nazwą funkcjonuje od 1998 roku. Spółka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce. Od początku istnienia firmy systematycznie wzrasta wartość jej sprzedaży. W 2008 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosły 522 mln zł, co oznacza dynamikę rzędu 110,1% w porównaniu z rokiem wcześniejszym, natomiast zysk netto wyniósł 36,7 mln zł.
Zgodnie z przyjętymi założeniami, znaczna część zysku przeznaczana jest na inwestycje, m.in. budowę fabryki w Rumunii, gdzie od 2006 roku działa spółka zależna pod nazwą ŚNIEŻKA ROMANIA S.R.L.
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. jest ceniona zarówno przez partnerów handlowych, jak i konsumentów. W listopadzie 2008 roku marka Śnieżka - już po raz czwarty - zdobyła Złote Godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Farby” i – dodatkowo - medal Grand Prix tej edycji. Śnieżka została także uhonorowana tytułami „Perły Polskiej Gospodarki 2008”, „Filara Polskiej Gospodarki 2008”, a w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”, odnotowując wzrost wartości marki o 9%. W tym roku Śnieżka już po raz trzeci trafiła do grona marek, które cieszą się najlepszą opinią wśród społeczeństwa i środowiska biznesowego i została uhonorowana tytułem Marki Wysokiej Reputacji w kategorii Dom i Biuro.
Więcej o Firmie pod adresem: www.sniezka.com.