Nowy wizerunek marki MAGNAT

MAGNAT – marka oferująca inspirowane pięknem szlachetnych kamieni rozwiązania przeznaczone do aranżacji wnętrz, zyskała nowy system identyfikacji wizualnej. Jego główny element stanowi zmieniony logotyp, podkreślający innowacyjność, zaawansowanie technologiczne i wyjątkowe właściwości produktów MAGNAT

Nowy logotyp MAGNAT łączy w sobie atrakcyjny wygląd, elegancką kolorystykę oraz ascetyczną stylistykę. Takie zestawienie znakomicie oddaje wizerunek marki, w której tradycja i wieloletnie doświadczenie stale wzbogacane są o innowacyjne rozwiązania. – MAGNAT tworzy nowe kreacje w aranżacji wnętrz, łącząc elegancję tradycji z najnowszymi, współczesnymi trendami – mówi Tomasz Kosiński, Z-ca Dyrektora ds. Marketingu FFiL Śnieżka SA. Nowy system identyfikacji wizualnej, którego wprowadzenie poprzedzone zostało szeregiem badań i analiz, jeszcze lepiej niż dotychczas pozwala podkreślić atrybuty produktów MAGNAT i stanowi zapowiedź nowych trendów rynkowych – dodaje Tomasz Kosiński.

MAGNAT, śledząc najmodniejsze koncepcje aranżacyjne, corocznie wprowadza nowe rozwiązania w stylizacji wnętrz. Pierwszym produktem, który będzie dostępny w zmienionej szacie graficznej, jest ceramiczna farba do wnętrz, trzeciej generacji, wyprodukowana przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM (CS 3G) – MAGNAT CERAMIC.
Marka MAGNAT została stworzona z myślą o osobach poszukujących wyjątkowych rozwiązań, ceniących jakość, piękno i stylowe aranżacje. MAGNAT oferuje szeroką gamę produktów, m.in. farby emulsyjne, systemy dekoracyjne, szablony malarskie oraz profesjonalne narzędzia do malowania.
Kreacje nowego wizerunku marki Magnat - identyfikację i opakowania przygotowało studio projektowe Well-Rounded Design.

Galeria:

232702750.png
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 2,0 - Ilość głosów: 20
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny