Śnieżka i Magnat po raz kolejny zdobyły tytuł Superbrands

Znane i cenione na polskim rynku marki produktów dedykowanych dekoracji i wykańczaniu wnętrz Śnieżka i Magnat otrzymały prestiżowe tytuły w rankingu Superbrands 2015/16. To zaszczytne wyróżnienie przyznawane jest brandom, które mają odpowiednio ugruntowaną pozycję na rynku i cieszą się wysokim zaufaniem konsumentów.

Śnieżka i Magnat zostały wyróżnione w kategorii „Remont i wykończenie domu/farby i lakiery”. Pierwsza z marek po raz kolejny otrzymała dwa tytuły: Superbrands 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016. Z kolei Magnat po raz kolejny może pochwalić się zdobyciem tytułu Created in Poland Superbrands, przyznawanego markom o polskim rodowodzie, które mają ugruntowaną pozycję i uznany wizerunek na krajowym rynku. Oba tytuły stanowią ważną informację dla konsumentów na temat jakości i zaufania, jakim cieszy się wyróżniony brand.

Będące w naszym portfolio produkty już od lat cieszą się ogromnym zaufaniem konsumentów i ekspertów. Potwierdzają to liczne nagrody, certyfikaty i tytuły, jak Superbrands, które każdego roku zdobywają – komentuje Łukasz Dobrowolski, dyrektor ds. marketingu w Fabryce Farb i Lakierów Śnieżka SA – Utrwalony wśród konsumentów wizerunek Śnieżki i Magnata, jako brandów godnych zaufania i polecenia innym jest dla naszej firmy wartością nie do przecenienia - dodaje.

Superbrands to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. Zajmuje się promowaniem idei brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację najsilniejszych marek, które dzięki korzyściom, jakie oferują, osiągnęły spektakularny rynkowy sukces. W procesie wyłaniania laureatów oceniane są wszystkie istotne marki funkcjonujące na danym rynku. W tym roku wzięto pod lupę ponad 2 300 marek konsumenckich. W procesie ich oceny brało udział 15 tysięcy konsumentów oraz 40 ekspertów branżowych.


Galeria:

snieg.jpg
snieg_1.jpg
magni.jpg
Oceń ten artykuł:
Średnia ocena: 0,0 - Ilość głosów: 0
Drukuj
Kanał
inspiracyjny
Kanał
korporacyjny