* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

„Szpalty Roku 2017” – Śnieżka z podwójnym złotem!

9 czerwiec 2017
„Szpalty Roku 2017” – Śnieżka z podwójnym złotem!
Trendbook „Trendy Śnieżki 2017” i magazyn wewnętrzny „W kolorze” zajęły najwyższe miejsca na podium w prestiżowym, ogólnopolskim konkursie Power of Content Marketing Awards „Szpalty Roku 2017”, którego celem jest upowszechnianie wysokich standardów wśród projektów content marketingowych.

„Trendy Śnieżki 2017” zostały nagrodzone Złotymi Szpaltami w kategorii „Content marketing – branża budowlana/home&garden”. Jury doceniło aktualny trendbook Śnieżki za przejrzystość opracowania graficznego. Wydawany co roku katalog jest dla klientów doskonałym źródłem inspiracji w zakresie modnych i funkcjonalnych rozwiązań kolorystycznych w aranżacji domu.

Z kolei magazyn wewnętrzny Śnieżki „W kolorze” zdobył pierwsze miejsce w kategorii „Magazyn dla pracowników, nakład do 1 000 egzemplarzy”. Zdaniem jury pismo łączy energetyzującą szatę graficzną z treściami o pracownikach i dla pracowników oraz prezentuje interesującą kulturę organizacyjną.

- Obydwa laury to dla nas duże wyróżnienie i jednocześnie docenienie starań, jakie w Śnieżce przykładamy do dbałości o estetykę wszystkich tworzonych publikacji. W przypadku magazynu wewnętrznego „W kolorze” nagroda cieszy tym bardziej, że docenia nie tylko szatę graficzną, ale i samą zawartość pisma. Należy podkreślić, że treści te są w całości dziełem naszych pracowników i to właśnie naszemu zespołowi redakcyjnemu należą się największe wyrazy uznania – komentuje Aleksandra Małozięć, Manager ds. Komunikacji Korporacyjnej Śnieżki.

Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 6 czerwca br. w Warszawie. W imieniu Śnieżki statuetkę odebrali Jagna Pomorska oraz Andrzej Horoch z Agencji WORKROOM, która odpowiada za stronę graficzną obydwu nagrodzonych publikacji. Jury, oceniające wszystkie prace, składa się z ekspertów w dziedzinie marketingu, public relations, fotografii, infografiki czy dziennikarstwa. W gronie tym znaleźli się: Jacek Wasilewski, Agata Lipiec, Monika Sońta, Elżbieta Wojciechowska, Rościsław Szwedow, Paweł Tkaczyk, Jacek Piotrowski i Artur Maciorowski.